Hipphipphurra

2010-04-29 |08:02:37
För min älskade D idag!
Tänka sig, idag för 21 år sen,
föddes den killen som jag vill spendera mitt liv med.
Det är helt galet sån tur vi har haft som träffat varandra.
(Tack Cim!)
& tack D's mamma & pappa som satte honom till världen ;)
Just nu ligger han i sängen & sover,
jag gav upp det där med att sova & gjorde mig en kopp te med honung i.
Nässprayet funkade inatt, tack gode gud för det!
Har iallafall fått sova en 5 timmar nu,
så jag ska inte klaga.
(jag?inte klaga? yeah,right..)
Nu ska jag se ett avsnitt av Sex and the city ,
& sen gå in till D & försöka mig på att sjunga lite,
fastän jag låter som en kraxande kraxkråka.
jag får ta med mig Tuffe,
så kanske hon kan hjälpa till att ta ton.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!