mvc + föräldragrupp + hämtning

2010-04-20 |10:41:13
klockan 14 är det dags för besök hos bm igen,
klämma & känna på magen & lyssna på skrutts hjärta igen.
det är lika häftigt varje gång, jag får pirr i magen bara jag tänker på det.
det bor någon i min mage, någon som jag redan nu älskar helt ovillkorligt.
åh,så jag längtar efter dig!


efter bm-besöket ska vi träffa föräldragruppen där på sjukhuset.
vi ska få en guidad tur av den bm som håller i vår grupp,
ganska lyxigt va? en vip-tur på förlossningen, inte många som får!
Kan ju vara bra att ha lite småkoll när det är dags,
även om jag förmodligen kommer vara så borta att jag har glömt allting.
Tur att D är med, så någon av oss har lite koll på vart vi ska & hur det går till.


Senare så har jag lovat min kära sis att vi ska hämta henne när hon kommer med tåget.
Hon har varit fast i Milano ett par dagar, & har nu tågat ända hem.
Så hon är nog skapligt trött, söstra mi.
& då är det väl självklart att lillasyster ställer upp & kirrar skjuts hem till henne.
Nu ska jag kika lite på Sex and the city,
det var alltför längesen nu! 

Tjing på er, ha en underbar dag där ute i solen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!