2 månader

2010-08-16 |15:43:07
Idag är det den 16e augusti,
& vår lilla gris blir hela 2 månader.
Tiden har bara sprungit förbi oss,
det känns som om det var nyss han bara var en fjuttig liten vecka.

Leo utvecklad varje dag som går & jag älskar honom bara mer & mer för varje dag som går.
Här kommer lite bilder på lillgrisen, från nyfödd till nutid ;

Helt färsk, bara någon minut gammal <3
-------------
Några timmar gammal <3
-------
Några dagar gammal <3
---------
Första bilfärden <3
---------

Lyfter huvudet, ca 1 vecka <3
-----

Sötingen, ca 3 veckor <3
--------

En glad gris med mjölmusche, ca 4 veckor <3
-------

Första badet tillsammans med pappa D, ca 5 veckor <3
--------

Står upp själv i en millisekund, ca 5 veckor <3
-------

Sover ute på Ungskär, där grisen vände sig från mage till rygg 2 ggr!
(finns tyvärr inte på bild), ca 5-6 veckor <3
--------

En lite för stor tröja, grisen är ca 7 veckor <3
--------

Nyfiken liten kille, ca 8 veckor <3
-------------

en däckad liten gris, ca 8 veckor <3
------

En liten 2-månadersgris som med hjälp av Pappa D står på bordet.
Den här bilden är tagen idag!
---------


Åh, lilla underbara Leo,
du växer & växer.
Ser man tillbaka på de första bilderna så ser det knappt ut som du!


Mamma & pappa älskar dig,
mer än allt annat <3


Kommentarer
Postat av: säs

Grattis lilla sötnosen!! :):) Tiden går verkligen gaaalet fort ..



Förresten har jag inga nr kvar eftersom min mobil är i strejk så jag ska försöka få tag på er snygga och ta mig in till nyk imorgon istället :) smsa gärna ditt nr babe! Puuss <3

2010-08-16 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!