lite bilder

2010-08-15 |10:40:04
igår var det en jättemysig dag, även om det var så varmt att vi alla smälte bort.
inte minst Leo, han var kokhet!
stackars liten, jag baddade hans panna med en blöt handduk ibland för att han inte skulle lida alltför mycket av värmen.
här kommer lite bilder ;
några av alla finfina presenter jag fick;
presentkort på Gina Tricot,
en überbra ansiktspeeling som jag älskar,
den helt underbara klockan som jag har önskat mig jättelänge,
plus bidrag till vår resa till Thailandet, som vi verkligen vill ska bli av!
--------
Leo var en riktig cooling i sina snygga solbrillor, haha!
------
Sen somnade han en stund i sin säng, sötungen!
-------
Här är resterna av den sista tårtan (jag gjorde två),
den är nog godare än vad den ser ut att vara.
Det är hemmagjord tårtbotten, chokladmousse, marängbotten, vaniljkräm, tårtbotten, massa grädde & chokladsås. Helt galet god & verkligen inte lchf någonstans, haha!
--------
En glad liten Leo såhär på morgonkvisten,
åh underbara lilla gris, du är mammas & pappas allt i världen <3
--------
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!