med risk för att tjata,

2010-08-09 |11:38:38
men kan man verkligen älska någon mer än vad jag & D älskar vår underbara son?


jag menar, kolla bara på dessa bilder från helgen,
han är så perfekt & åh, det finns inga ord som förklarar den här kärleken!
Far & son, nyvakna hos Farfar :)
--------
leo blev hungrig i bilen, så när D var inne på Coop blev det matdags!
------
Det var jättefint på himlen när vi åkte hemåt från D's pappa i lördags.
-------
Aningens suddiga bilder, men gud så söt Leo är när han skrattar!
-------------
Leo fick finfina grejer från Smairo, tusen tack!
--------
En totaldäckad liten gris som har somnat hos mormor
-----
finaste sömntutan någonsin!
-----
igår åt vi på rhodos här i Nypan, tyvärr var det inte alltför bra eftersom servicen var skitkass & när vi skulle gå så började dom skrika & anklaga oss för att ha "skitit i att betala 900 spänn".
knappast, det kom ju sen fram efter en kvarts skrikande från deras sida, att dom hade slagit in dubbelt i kassan...
-------
Leo var iallafall glad & på sitt charmigaste humör,
klädd i snygga jeans & pikétröja ;)
-----
Mina fina killar (& Tuffe, som är en TJEJ) imorse när vi åt frulle.
--------
D har precis satt ihop en tavla av ett tygstycke vi köpte på IKEA,
& jag har ringt till babyland & bokat (?!) en tid för att lämna in vår vagn som krånglar hela tiden.
nu ska vi kika på tapeter eftersom vår hyresvärd har lovat att vi ska få om-tapetserat nu till hösten, wie!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!