Bakdag

2010-12-15 |10:23:20
Först & främst, tusen tack för era varma ord!
Det hjälper så otroligt mycket att bara få styrkeord & också att få höra(läsa) att vi inte är ensamma om det här problemet.
Vi ska til BVC på fredag morgon, eftersom Leo har sin 6månaderskontroll + sprutor då,
så då ska jag ta upp det med dom.
(Sarah, håller med dig om bvc på stadsfjärden, dom är bäst!)
-----
Idag blir det bakdag tillsammans med Pagen & Billyboy,
Leo börjar bli en tröttis vilket är jättebra,
för då kan han sova i vagnen när vi tar en promenad ut till Coop för att handla till bakandet.

Senare ikväll blir det julbord med jobbet,
det ska bli jättemysigt & framför allt GOTT!

Julstämningen kommer allt mer nu,
otroligt mysigt & skönt.


Här kommer ett par bilder på Leo ,
som jag tagit nu på morgonen ;
En nyvaken kille kikar på tv medans mamma märy tar en dusch
-------
Världens sötaste kille som har lite problem med att få tillbaka nappen åt rätt håll ;)
------------
Kommentarer
Postat av: Catrin

Leo va likadan förut, han vände sig till mage och sen blev han förbannad.. men för oss hjälpte det med att vända runt honom till rygg igen så fort han skrek till så fortsatte han sova, och stoppa i nappen.. men sen började jag prova med att bara stoppa i nappen när han låg på mage och då började han sova längre och längre stunder på magen.. nu sover han nästan bara på mage men nu väljer han själv hur han vill ligga.. så det är jätteskönt att han fixar så behöver man inte vända honom.. så får hoppas eran leo snart fixar att lägga sig på sidan och så själv!! Har ni provat med gungtassar på sängen? så kan du bara gunga på sängen om han vaknar till, jag tycker det är kanon!! och sängmobil! Kram

2010-12-15 @ 11:23:11
URL: http://catrinwarg.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för hjälpen :)

2010-12-15 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!