hängiga klubben

2010-12-06 |15:56:12
usch, jag är jättehängig & huvudet dunkar som om det bodde en miljon stepdansare i mitt huvud.
tog tempten förut & javisst, lite feber var det där minsann.
Leo är också lite smågnällig, men det går i vågor så vet inte om det är för att han är trött eller hängig han med.
Hur som, så sover han just nu.

jag inväntar besök från Ews + Crillson,
sen ska jag försöka ta mig ork till att baka egna hamburgerbröd till middagen ikväll.

Just nu skulle jag bara vilja ta ett låååångt varmt bad & sen lägga mig i sängen.
Men icke då, här ska småstädas lite.
Fram med Alvedon, här kommer superwoman!
(Ja,jag kan ju få låtsas att jag är stark, eller hur?)
Kommentarer
Postat av: Andrea

Heeeej gullunge! Ja vi har lämnat nyköping för ett tag, det känns kanske sorgligt, jag älskade nyköping! Men vi kommer nog tillbaka igen :) Nu har vi bosatt oss i Stockholm. Mathias spelar hockey här och jag har börjat plugga. Jag följer din blogg slaviskt och dina uppdateringar för att hålla koll på lilla sötnosen Leo. Men jag förstår att det tar mycket tid. Han är så sööööt! Sköt om dig dig och hälsa hela familjen! Massa kraaamar ryynar!

2010-12-07 @ 09:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!