I give up

2010-12-09 |10:52:03
haha, nej, folk är nog inte så nyfikna av sig,
så jag skippar nog frågestund ett bra tag framöver.

Inatt testade vi att ha Leo i sängen,mellan mig & D,
för att se om han sov bättre då.
Han har ju börjat vända sig till mage i sömnen,
& blir skitarg när han inte kan vända sig tillbaka.
Men det var bara hemsk,vi la oss runt 22 & vid 03 hade jag fortfarande inte somnat,
eftersom jag krampaktigt höll i Leo som hela tiden försökte snurra runt i sömnen.
Till slut gav jag upp & gick med honom till hans säng, där han somnade om & sov ganska bra.

Han vaknade "bara" 5-6 ggr där, så jag fick nog mer sömn de timmarna.
Vid 8-tiden tyckte Leo att det var dags att gå upp, så det var bara att bita ihop & göra som han ville.
Vi ska rådfråga Bvc om hur vi ska göra med det här problemet när vi ska dit den 17e.
(då ska Leo få halvårs-sprutorna, usch!)

Nu på morgonen har jag iallafall varit hyffsat duktig,
har dammsugat (ja,jag säger dammsugat!) & plockat lite i lägenheten.
Det är helt galet hur skitigt man kan ha det, skäms på oss!
nu är klockan 10.50 & då är det Sjunde Himlen, som jag så pinsamt är helt besatt av.
Så, nu ska jag & lillgrisen nörda framför tv'n.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag säger oxå dammsugat, skönt att höra att det finns fler ;-)

2010-12-09 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!