Storstädat!

2010-12-19 |14:46:36
Åh så stolt jag är! 
Nu skiner varenda hörn (nästan) i hela lägenheten,
jag är himla nöjd & sjukt svettig efter allt jobb.

Det började med att jag bara skulle ta disken,
sen såg jag hur äcklig spisen var så då skrubbade jag den,
då såg jag hur äckligt kaklet var så då skrubbade jag det,
sen såg jag i ögonvrån hur stökigt det var i hallen...
ja, ni fattar.

Jag har till&med skrubbat toan & badkaret, det ni! 

Leo sover nu & jag ska göra något att äta till en jättesen lunch,
men det var likabra att jag gjorde färdigt städningen för annars blir det lätt så att man blir sjukt lat efter man har fått mat i magen.
Sån är jag iallafall.

Se så fint jag har gjort ;
Le kitchen! (den där klumpen till höger om bordet är en bilbatteriladdargrej som jag inte orkar flytta,
den väger flera ton!)
-------
Leos framtida rum, golvet är blött eftersom jag har moppat (!).
-------
Hallen ;)
------------
Tv-rummet, ser ni hur det riktigt skiner i bordet?
------
Sovrummet, ville inte tända lampan eftersom Leo ligger & sover.
--------
Ja, jag är himla nöjd,
tummen upp till mig!
Kommentarer
Postat av: Mamma/ mormor

Sa fint du har gjort, puss

2010-12-19 @ 17:31:06
Postat av: 19 år och mamma

vad fin o vad duktig du är! Måste bara fråga, har ni möblerat om i leos rum ? stor säng, de kommer jag ej ihåg att de var :D haha

2010-12-19 @ 20:30:16
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!