Vår jul 2010!

2010-12-26 |18:15:50
NÄMEN TITTA!
Även om min dator för tillfället är totalt död,
så sparades det blogg-inlägget jag gjorde då den kraschade.
Här är det ;
Ojoj, det är nästan så bloggen har dammat igen här.
Min ursäkt är att vi har varit på vift i ungefär 3 dygn,
så att uppdatera har inte funnits på kartan, tyvärr.
Men, nu är vi hemma igen,
väldigt skönt faktiskt,
även om vi har haft det otroligt mysigt & kul tillsammans med Dennis familjer.
Här kommer lite bilder från Leos första jul ;
Pappa D, Leo & Farbror Hampus fixar & donar med den ståtliga granen.
-------
Pappa D & en buskille
--------
Premiär på julskinkan, sen på kvällen den 23 december. Mums!
--------
Leo med sin första julkapp, på julaftons morgon!
------
Glögg & fika-mys innan Kalle börjar.
------
D far + familj+ Leo(& självklart är sötaste hunden JohnJohn med på bilden)
-------
Vår lilla familj <3
--------
Tyvärr har jag inga fler bilder från julen på den här datorn,
men ska jobba på det imorgon!
Håll ut, jag ska återuppta bloggandet så snart jag kan.
För övrigt är jag nu korthårig, en lång page.
Skitsnyggt & jag är superdupernöjd!
Ha ett fint nyår & nytt år!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!