Dagen

2010-02-11 |15:54:44
Idag åkte vi på roadtrip till Norrpan,
jag,D & Erik.



Jag var lika snygg som vanligt, må jag säga!

-------
Vi handlade bara grejs till mig, i like!
Vi handlade ett stödbälte till min rygg,
som ska hjälpa emot att jag har så ont hela tiden.
hoppas verkligen den funkar!
----------

Sen blev det ett par mamma-jeans & ett par mamma-leggings,
känns otroligt skönt att veta att jag har iallafall TVÅ par byxor jag kan ha nu! 
Men hu för att stå i en provhytt & öka i storlek gång efter gång,
har aldrig känt mig såhär FET! USCH!
Jag har liksom vuxit på höfterna också, får inte över några byxor alls.


--------
Kassörskan tittade på mig när jag skulle betala för byxorna, sen sa hon:

"ooj, vilken kula du har fått! När ska du ha?"
"Aah, heh. I juni", svarar jag då. 
"I JUNI!? Oj! Du har en vädligt stor mage!"
"Mmm" 
"Är du säker på att det inte är två?!"
" Jaa, jag är säker, vi har kollat"
"Aha okej, ja alla är ju olika.. men det ser ut som om du ska ha när som helst!"
"Mm, jag vet.. "

Jag börjar tröttna lite på det här tjatet om hur stor jag är,
vad ska jag göra åt det? 
Jag tycker väldigt mycket om min bebismage,
det gör jag verkligen. 
Men när alla tjatar så tröttnar man faktiskt lite. 

-------
Hur som, när vi kom hem så hade posten kommit.
& vad har jag fått då? 
Jo,ett jättestort kuvert med något i,
först trodde jag det var en bomb. 

Men sen öppnade jag,
& där låg det här :


Hur sött som helst, tusen tack till den som skickade det här!
Men jag är otroligt nyfiken på VEM som skickade det här.
Så, om någon vill berätta så blir jag jätteglad,
för nu är jag jättejättenyfiken! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!