Hungrig!

2010-02-09 |23:12:45
vilken dag!
det har varit full rulle på jobbet ända sen jag kom dit vid halv 2.
ryggen har varit helt hemsk att gå runt med, den har huggigt & bara varit dum.
Idag är andra dagen utan cola för mig,
det är faktiskt svårare än vad jag tror!
Jag får huvudvärk & jag tror faktiskt att det är mitt sockerberoende som spökar?
Kan det verkligen vara så? Jag, beroende av socker?
Ehm, eller förresten så är det kanske inte så svårt att förstå med tanke på allt jag stoppar i mig!
hur som , ingen cola på två dagar, bara för din skull, älskade bebis <3
nu när jag kom hem var jag såklart AP-HUNGRIG,
jag har levt på frukost,lunch,mellanmål & en liten köttbit idag! 
helt galet att jag inte har svimmat, jag som brukar trycka ner minst 3 mellanmål!
Så nu har jag kokat ihop lite mat till mig.
Eller,mat & mat.  Man kanske ska säga "hel-fabrikat-mat" ?
.. Är det bara jag som äter fiskpinnar med potatismos tillsammans med ketchup?
Jag får alltid konstiga blickar när jag äter det, varför då? Det har jag alltid gjort. 
Well, D är nöjd, han får ha remouladsåsen för sig själv.
Nu ska jag hugga in på min "mat" ,
tjingeling sålänge!
Kommentarer
Postat av: Smaaai

eeeuh!

Det ska vara MAJONÄS till! :O

2010-02-10 @ 12:46:01
Postat av: Jenny

Man kan INTE äta fiskpinnar utan ketchup! Det går bara inte!! :)

2010-02-10 @ 15:47:43
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se/
Postat av: jenny

OH btw, det här är min tredje dag utan cola! Vi får fortsätta kämpa! :)

2010-02-10 @ 15:50:10
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se/
Postat av: N I N A

Haha ;) Marre ♥ ketchup= SANT ;D

2010-02-10 @ 16:32:19
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!