bebisen är så smart

2010-01-19 |19:36:13
för han(ja,jag kallar bebisen för "han" tills motsatsen är bevisad..) ville också ha pizza,
precis som sin mamsing.
& erik ville också ha.
Så det var en enkel match att övertala D.

En panpizza, capri utan skinka, yums så gott!
Rackarns så mätt jag är nu, det känns som om magen växte med tre storlekar. 

Såhär är min view just nu, panpizza & kolla på Cops
Cops är så himla underhållande, dom behöver verkligen vara 5 polisen för att få ner en jättehög knarkare på marken. Jaa, usa alltså. usa.


som vanligt när det gäller hemska bilder,
så bjussar jag på dom.
Det är ni fanimej värda, kära readers! ;)
Imorgon är den stora dagen,
dagen med stort D.
Förmiddagen bjuder på två bankmöten,
för att sen på eftermiddagen åka till la hospitalet.
Där ska vi äntligen få se vår lilla fis i magen <3
Hoppas,hoppas vi ser lilla snorren,
då ska jag skratta åt D, för han har haft fel hela tiden!
MUHAHAHA.
Om jag har fel? Eh, det har jag inte.
OM, det nu skulle visa sig vara så,
vilket är typ en på miljonen,
så tar jag den smällen.
så länge bullen i magen är frisk & allt är som det ska,
så är jag & D världens lyckligaste <3

Bebis, vi längtar efter dig!
Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; absolut, det skall jag göra! vårt datum blev framflyttat till den 21 juni. typiskt! hade gärna fått flytta det bakåt lite =) vi försökte kolla kön men den låg med benen i kors under HELA ultraljudet så sköterskan kunde inte se =o( Lycka till imorgon! kram

2010-01-19 @ 19:58:47
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Johanna

gott med pizza :)

2010-01-19 @ 20:18:48
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!