jag älskar lördagar!

2010-01-02 |08:32:14
idag går vi in i en ny vecka, vecka 17! (16+0)
Det är så mysigt att vi nu är en vecka närmare att få träffa vår älsklingsbulle <3
I stort sett så mår jag ganska bra faktiskt, även om det är en himla massa gnäll på mig.
Jag sover dåligt, jag kissar dygnet runt, brösten ömmar & humöret svajar.
Meeen, det är ju för bövelen värt det!
För vi ska bli föräldrar, till det lilla underbara miraklet i min mage <3

Om bara 18 dagar är det RUL, då ska vi få se vår bulle & få bild på honom
 (ja ja, okej vi har inte fått något bevis på att det är en pöjk,men jag är så säker så!).

---

Nu är jag återigen på jobbet & häckar,
väntar på att frullegästerna (ägarna+familjer) ska komma ner & hugga in av min otroligt lyxiga frulle.
Själv har jag redan ätit en macka & tagit dagens första kopp te, kanske dags för da capo?

Jag har kommit på mig själv med att ha mamma-abstinens,
jag tänker att "oj nu måste jag ringa mamma" minst 14 ggr om dagen.
Men sen kommer jag på att mamma & pappa är på andra sidan jordklotet ungefär,
&  att om jag skulle ringa mamma varje gång jag ville så skulle jag lika gärna kunna föra över hela nästa lön till vår telefonräkning.  Så jag får helt enkelt låta bli.
Men usch så jag saknar dom, båda två faktiskt!
det är bara det att jag är sån otrolig mammagris, och det sjuka är att det bara blir värre med åren.
Om jag bara blir hälften så bra mamma som min mamma har varit så kommer jag vara hur kool som helst!

Nej, en kopp te till då?
Ikväll ska jag minsann ta ett varmt bad, guud såå schööönt!
Kommentarer
Postat av: Mormor/mamma

Jag har vardens mest underbara dottrar, Mamma langtar ocksa efter dig och den andra skruttungen. men har ar det varmt och skont sa jag far val farsoka att sta ut,,,,,



Puss

2010-01-03 @ 08:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!