kännermigsåelak

2010-01-11 |10:43:36
snart ringer mvc upp mig,
då ska jag be att få byta barnmorska.
usch jag känner mig så elak,
men det känns inte helt rätt & då får man väl byta?
eller? Uscha, inte skoj.
om bara 9 (!) dagar är det stora ultraljudet,
jag längtar så enormt mycket! 
jag är skiträdd att något ska vara fel samtidigt om jag är så glad för att vi ska få se vårat lilla mirakel.
spännande,spännande! 

jag har fått enorm halsbränna också,
det går liksom aldrig över.
tog Samarin igår, men det ville inte hjälpa alls. 
men ska inte klaga, mår inte dåligt längre & tröttheten börjar försvinna,
sakta med säkert.
just nu är det som en krigszon här hemma,
mina hormoner gör mig så himla lättirriterad att jag skriker på D hela tiden.
stackars honom säger jag bara, usch. 
han måste verkligen älska mig , som stannar kvar ! 
(ska väl självklart tillägga sådär lite toffligt att jag älskar honom också, mest av allt!)
Nej, nu ska jag börja ladda inför samtalet med mvc & sen för att gå till jobbet,
nu har luncherna börjat igen & det är blandade känslor.
jag har blivit extremt lat nu på jobbet när det har varit helt dött,
men samtidigt så går tiden hundra ggr snabbare när det är folk där & man har saker att göra hela tiden.

tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!