ledig dag

2010-01-24 |09:10:29
gudars så skönt!
Sov ut idag, vaknade av mig själv,
eller mja av twoface som nosade på mig.
men inte av ett mobil-larm iallafall,
& det var himla skönt fakiskt. 

idag ska jag & D till Bettnish,
hans bror har fyllt år så jag ska dit & säga grattis.
D var nämligen där igår & kalasade för honom,
medans jag jobbade. 

Idag borde vi egentligen också städa,
det ser förjävligt ut här hemma.
men om man bara har EN ledig dag på hur många som helst,
ska man verkligen ägna den åt att städa då?! 
Njanja. Min lathet säger liksom stopp där. 
Vi får väl se, kanske ska klunka cola hela dagen så jag orkar lyfta upp lite kläder iallafall.

Jag har redan fått problem med att ta upp saker jag tappar,
magen är redan ivägen. & då är det som sagt halva tiden kvar!
Hur ska det sluta? 

kände massor med buffar igår,
helt underbar känsla! 
hoppas på att få känna det idag också,
så småningom lite sparkar! 

Nej nu blir det frulle tsm med Twoface !


bild från vecka 18
Kommentarer
Postat av: 18 år och gravid

Åååh Märy, jag älskar att läsa din blogg för att det är så roligt eftersom vi nästan är i samma vecka. Allt du skriver om att du kände barnet buffra i magen eller annat är så nära mig, jag vet exakt hur du känner eftersom jag går igenom detta jag med. Var beredd på att denna veckan kommer din bebis växa sjukt mycket. Kände i allafall att min mage har växt sedan förra veckan. Det är helt sjukt, man undrar som sagt vart man ska sluta när vi bara gått halva tiden. :)



KRAM KRAM

2010-01-24 @ 13:29:46
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!