pics

2010-01-06 |11:54:53


bild från nyår, cim & d mumsar fundue
-------------

Imorse gick jag upp tidigt (08.00!), fixade Scones & gott te till mig & D.
Men som vanligt dröjde det en stund innan han kom upp ur sängen,
så då satte jag mig & läste en himla bra bok sålänge. 
----

Twoface har börjat leka med maten hela tiden,
hon tar ut några bitar med tassen & leker med dom en stund innan hon käkar upp dom. 
---------
..Sen la hon sig för att sova en stund på en karton full med bebiskläder

------

jag & D spanade på bebisgrejer , både i kataloger & på internöt.
det är en hel värld det där! 
-------

Jag småläste lite i min favvobok, bästa köpet någonsin! 
hur rolig som helst & ändå är det massa info i den.
(lägg märke till D's otroligt sexiga strumpor till höger i bild)
-----
Idag blir det jobb som vanligt,
med det lilla undantaget att jag börjar kl 14.45 ,
alltså en timme senare än vanligt.
Varför? Det är tydligen röd dag idag. 
varför är det så? inte den blekaste faktiskt. 

Sen är det bara imorgon kvar att jobba & sen är jag ledig i två dagar,
otroligt skönt faktiskt. det blir nog en roadtrip till IKEA på fredag,
spana lite på bebisgrejs & säkerligen lite annat också, dom har ju rea ;) 
ska försöka få med mig frugan & D2 också, då vi får lite sällis .

nej, nu ska jag nog värma på pizzan D köpte igår, mums! 

tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!