1 år & 11 månader

2010-07-05 |17:41:37
yes, idag är det en sån där löjlig månadsdag för mig & D.
Om en månad har vi varit tillsammans i två år, kan ni tänka er?
två år. shit, det är rekord för mig!
många fler år ska det bli, jag är minst lika kär nu som jag var för två år sen.
D är verkligen den rätta, den jag vill dela mitt liv med.

ikväll blir det avhämtning från Chili NamNam, som lite extra mys såhär på den töntiga månadsdagen.

jag är så lycklig med mina två killar, dom är finast i världen!
jag älskar er <3
Kommentarer
Postat av: Snart en liten - Vi blir föräldrar i Mars 2011

Dom är inte löjliga dom där månadsdagarna, fler borde se till att mysa lite extra dom dagarna :)

2010-07-05 @ 18:28:14
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: Beyond fabulous!

Klart att man ska fira varandra!



Läste nyss din förlossningsberättelse (ville vänta tills jag själv fött innan :P) läste om läkaren kan det vara samma som jag hade, britt marie caresjö tror jag hon hette,,, hon sugklockade mig nämligen... vi tar resten når vi ses.



Kram!

2010-07-05 @ 22:17:48
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!