Den här dagen i bilder

2010-07-22 |22:41:56
Mina fina killar tog ett bad såhär på morgonkvisten, något som Leo inte tyckte var alltför skoj.
------
Sen kom Frugan & gav Leo bensinpengar, eftersom vi skulle till smultronstället.
Leo tackade & somnade som en stock med sina pengar i handen.
---------
Vi köade en bra stund innan vi ens kom in på Smultronstället,
men det hade vi räknat med eftersom dom har världens godaste glassar!
--------
GLASS!!
------
Leo tröttnade på att sova i vagnen, så han fick joina oss vid bordet.
-------
Pappa D lekte med Leo & poff - så stod han upp själv i typ en millisekund!!
Hur är det möjligt? Starka killen!! <3
------------

Dagen har varit hur bra som helst, med både glass & kebab.
Magen är full & jag är mätt. Leo ligger & sover, jag & D kollar på tv.
Vi borde verkligen packa färdigt för tidigt imorgon åker vi emot Småland & Oskarshamn, till min mormor&morfar.
På lördagen åker vi vidare emot Ungskär, äntligen! 
Så uppdateringen kommer bli kass, men ska göra mitt bästa. Kanske slänger in en & en annan mobil-bild-blogginlägg, om jag kommer ihåg.

Nu ska vi packa Tuffes grejer, för hon ska minsann bo hos tant LinneaBe medans vi är borta. 


Ha det superdupermegabra alla där ute & ät så mycket glass ni kan!

Tjingeling !
Kommentarer
Postat av: 19 år o mamma!

ÅH har ni också en fårkinnsfäll i vagnen? när köpte ni den? :)

2010-07-23 @ 17:58:57
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: säs

haha hur kan man vara så oförskämt SÖT?!¨:D En riktig gullunge det där! Och jag känner mig fruktansvärt dålig som inte vart och hälsat på er än :(:(:( suger balle men jag SKA hitta en lucka! Saknar er babes! Pussar säs v.

2010-07-27 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!