Fredjah

2010-07-30 |10:28:12
det känns som om det var igår det var fredjah,
men poff så gick det en hel vecka & det är fredjah nu igen!

Leo sov till 5 imorse, fick lite käk & somnade om till runt 8. Väldigt skönt faktiskt :)



Imorse beställde D & jag nya telefoner, det var verkligen på tiden!
(inte för D, men min mobil har börjat tappa färg & har ett eget liv..)
För min del blev det en Sony Ericsson Xperia x10 mini, hur koolt låter inte det?
Jag tyckte mest att den var söt & verkade bra, det är så jag resonerar haha!
D beställde såklart den übernya Iphone 4 som släpptes inatt, för han klarar inte av att veta att det finns en bättre modell än den Iphone han redan har.
Pojkar alltså, pojkar.
Hur som, det här kommer bli min första telefon med abonnemang, spännande! Nu blir jag nästan vuxen på riktigt ju, läskigt faktiskt. 
(Ja,man blir mer vuxen av ett abonnemang än av att skaffa barn)

Här kommer två sötingbilder på mina dude's, alldeles pyrfärska ;
åh, vad jag älskar er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!