handyman

2010-07-07 |15:39:21
Igår införskaffades en bänkskiva/bordsskiva & bordsben på IKEA,
detta har D nu kirrat så vi kunde äta frukost i köket som normala människor gör.
Otroligt mysigt faktiskt!
Han kirrade också upp en hylla till micron, vår sodastream & vattenkokaren plus att han satte upp en knivlist & en kryddhylla. Åh, han är en sån handyman min älskling!

Leo har sovit sen 13-tiden, så han vaknar nog snart & vill ha käk. Matade honom innan han somnade, först med mjölkstationerna & sen med lite ersättning. Rackarns så nöjd & mätt han blev, så nöjd att han la en rejäl blaja så mamma märy så snällt fick byta blöja på'n.

Jag & D har tvättat också, D började förut & jag gjorde färdigt det sista nu. 
Otroligt skönt faktiskt! Jag tog också tag i det sjukt enorma diskberget vi hade i köket. 
Så nu börjar det se lite smått rent ut här hemma, det är dammsugningen kvar men den orkar jag faktiskt inte med just nu. Det ömmar som sjutton downstairs, så jag ska faktiskt försöka vila en stund medans Leo sover.

Här kommer lite bilder på mammas älsklingsgris ;
Kommentarer
Postat av: Catrin

vilken otroligt söt liten prins ni har =)

2010-07-07 @ 16:18:42
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!