idag

2010-07-04 |10:31:19
är det söndag, eller hur?
jag har noll koll på dagarna numera,
allting bara flyter ihop känns det som.

Idag kommer Ews till staden, så vi ska träffas & ta en fika på staden.
Det är första gången hon träffar Leo, så jag hoppas att han är lugn & snäll så hon inte får fel första intryck av honom ;) Tyvärr har han varit väldigt grinig vid de flesta besöken, för att sen kunna somna eller vara lugn när folk har gått.

Det ser ut att vara varmt & ska man lita på smhi.se så är det 25 grader ute redan nu!
Jag lever i en endaste klänning och tights, så ska se mig om efter iallafall EN annan klänning idag.
Annars ska jag, D & Leo till IKEA & Skärholmen på tisdag & så blir det en liten ny garderob + skor !

lillgrisen sover inne i sin säng, så jag sitter på spänn & lyssnar efter gnäll/skrik/gråt, men han verkar sova väldigt bra där inne. Inatt sov han i spjälsängen hela natten & han sov bra tider också. 
Jag ammade vid 12snåret innan vi la oss, sen en gång vid halv 7-7, & nu sover han fortfarande.
Otroligt skönt, håll tummarna för att det håller i sig!

Nu ska jag fixa mig lite, för det kommer inte hinnas med när grisen vaknar om en stund. 

Ha en fin & solig dag!
mörk bild på Leo i morse <3
Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Skönt att du får sova så mycket =)

2010-07-04 @ 21:30:24
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!