onödigt babbel

2010-07-05 |22:20:25
jag & D har mumsat god och sjukt stark mat, mums!
Leo käkade från ena mjölkstationen i över en timme förut, helt galet vad öm jag blev där i slutet!
Sen käkade han i en halvtimme från den andra mjölkstationen, tills det tog slut där med.
Så, om det inte kommer mer mjölk nu ikväll när han vill äta sitt nattmål så måste vi nog ta & ge honom ersättning. Vill ju inte att han ska skrika & vara hungrig all night long, lillgrisen.

Nu byter D en bajsblöja & jag sitter i soffan, har börjat kunna sitta utan en kudde under kissen så det går åt rätt håll nu! Otroligt skönt faktiskt.

Jag laddar för morgondagen, då vi ska till IKEA & skärholmen, wie!
hoppas Leo är på bra humör & är en snäll bebis, så vi slipper krångel imorgon.

nej,snart ropar sängen! Det blev inte mycket sömn inatt, puh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!