Smile for me

2010-07-14 |21:57:51
min lilla kille gav mig ett solskens-leende imorse,
men fick inte med det på bild tyvärr.
Fick däremot med halv-leenden, åh så söt han är!
tänk vad stolt man är som förälder, över hur fin min lilla kille är.

bvc gick det bra, även om Leo hade ett rejält raseriutbrott eftersom han var skithungrig.
Han var iallafall 57 lång & vägde 4630, stora killen! Han har alltså växt 1 cm & gått upp 300 gram på en vecka!
Hejaheja Leo, som följer kurvan perfekt!
Tänk att han är 4 veckor idag, tiden har gått så fort fast ändå inte.

Nu har vi precis ätit skitgod mat som D lagat ,
& nu kikar vi på "Livet på BB" på 5an.
Herremingud, jag känner verkligen hur O N T dom har!
Jag vet precis hur dom känner sig & jag tycker att dom är så sjukt starka alla kvinnorna.
puuh, nej, jag står änsålänge fast vid att jag just nu inte vill ha flera barn. 
Jag vill verkligen inte gå igenom det där en gång till, hu!
Även om vi fick vår helt underbara son <3
Kommentarer
Postat av: Tina Ericsson

sötaste gullungen som finns,

2010-07-15 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!