dagens planer

2010-06-15 |09:38:04
först & främst måste jag ännu en gång säga;
Jerry Springer är heeelt galet.
"I'm a real woman biatch. you are a whore!"
(samtidigt som person 1 säger det så flashar person 2 boobsen som bevis på att hon minsann inte är en whore!)
herregud, jag började räkna alla gånger dom säger orden bitch/whore,
men jag slutade när jag kom till 15 på typ en minut.
Otroligt underhållande iallafall!
(och nej,jag har inget bättre för mig än att kika på det)


Nog om det,
dagens planer är att träffa Guttson.
vi ska gå till vallarna & njuta av solen.
Jag ska vara duktig & göra något så avancerat som pastasallad till oss,
som jag hoppas att D kan äta tillsammans med oss på sin "lunchrast".
Men, om det ska bli någon pastasallad så måste jag först & främst diska lite,
vilket jag inte ser fram emot eftersom diskhögen snart når upp till taket. .

L dunkar i magen då & då,
stackars liten vad trångt det måste vara där inne nu.
det är väl bättre att komma ut? (pik, pik!)
Idag är det EN endaste dag från Bf, alltså beräknad födsel.
Imorgon är den stora dagen, dagen D.
Dagen som vi har längtat efter ända sen vi fick det där plusset,
dagen som vi har svarat alla som undrar när bebis kommer.
Men jag har en magkänsla av att L inte vill ut imorgon,
att L gärna ligger kvar en stund där inne & kluckar i sin vattensäng.
Men jag kan ju ha fel, eller hur? (hoppas!)

Nej, diskbergsklättring var det!


Slänger in en bild på sötingLewis från fikatajmen igår;
Kommentarer
Postat av: linnéa

Jag & lewis tror på lördag.. Du som älskar det där satans bröllopet ;-) heeeejaaa! ses imöra en sväng, kanske efter barnmorskan? om du inte klämmer vill säga <3

2010-06-15 @ 17:12:12
URL: http://linneabe.devote.se
Postat av: Tova

Vilken söt bebbe! och tänk, snart har du din egen i din famn... hehe

2010-06-15 @ 20:32:19
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!