godmorgon

2010-06-03 |08:17:12
Vaknade för ett bra tag sen & kunde inte sova,
lite skumt eftersom jag brukar kunna ligga & dra mig till tio-tiden.
Idag är det den 3e juni,
dvs är bebis beräknad om 13 dagar. 
13 dagar, det är ju ingenting.
Ibland får jag smått panik över att vi faktiskt ska bli föräldrar.
Jag & D, vi ska bli mamma & pappa.
Det är helt galet.
Men samtidigt så längtar jag så sjukt mycket efter vår älskling,
som lever lajban i magen då & då.
Det har blivit mycket färre bebisdunkanden där inne,
men när L väl sätter igång så är det helt galet vad magen guppar, haha!
Det kommer bli så konstigt när L har kommit ut,
L är på utsidan av magen. 
Undrar hur L ser ut? Hur L's personlighet är?
Om L är lik mig eller D? 
vi vet ju efter Tittut att L har mina äppelkinder,
något som jag faktiskt är väldigt glad över.


Ååh, söta älskade L ,
kom ut nu!


Idag fyller D's fars fru år,
en miljon med grattis till dig Ulrika! 
Hoppas att vi kommer på lördag,
så vi kan fira dig med alla andra :)
Kommentarer
Postat av: Catrin

Gud vad fort det går, nu står det inte på fören L är ute!! :)

2010-06-03 @ 10:15:28
URL: http://catrinwarg.blogg.se/
Postat av: Evelina - Gravid i v40 ♥

Tack så mycket :) Den 6 Juni är det beräknat. Så än har inte tiden gått ut. Blir spännande att se när liten vill titta ut :) När har ni bf? Kram

2010-06-03 @ 11:02:15
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Evelina - Gravid i v40 ♥

Ja visst längtar man :) Jag hoppas att våran bebis vill titta ut innan helgen är slut. Man kan inte riktigt förstå att de är såå nära tills man ska få träffa sitt lilla barn :)

2010-06-03 @ 11:36:20
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!