jag bjuder på den!

2010-06-20 |14:28:14
Sådärja, till alla er som sa att jag såg fräsch ut under förlossningen,
kika på denna bild! ;)
dagen har bestått av återbesök på bb,
det känns så konstigt att komma tillbaka dit.
både jag & D tycker att det känns som om vi bara har lånat Leo en stund,
inte att han är vår på riktigt.
hur som, Leo mådde fint & hade lite gulsot, så vi ska dit imorgon igen & kolla hans värden.
Jag fick med mig några fler smärtstillande tabletter till min taggboll,
& jag tycker de funkar ganska bra faktiskt .

Senare kommer D'far + familj hit för att kika på lillgrisen,
men just nu ska jag försöka vila en stund,
Leo sover & då får man passa på!
Kommentarer
Postat av: Samira

du är vacker hursom. <3

2010-06-20 @ 20:06:59
Postat av: Andrea

kom på nu att jag glömde kommentera här :P HAHA VAD SÖT DU ÄR! Nu behöver vi inte ha lika stor press på oss att vara supersnygga när vi ska föda barn. Men jag tycker fortfarande att du är väldigt fin =)

2010-06-25 @ 00:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!