justnu

2010-06-14 |09:24:50
Har varit nere i tvättstugan en sväng,
fy sjutton säger jag!
Om jag någonsin blir hyresvärd & ska kirra en tvättstuga,
så ska jag fixa en SKITBRA torktumlare.
Kanske tillochmed TVÅ.
Här har vi en apkass tumlare som luktar katt/hundmat & ett torkrum.
Att stå i ett torkrum & plocka tvätt från en ikea-kasse som står på golvet (dvs böja sig upp&ner hela tiden),
& hänga upp allting i världens mest kvalmiga varma luft... fy sjutton! 
jag trodde att jag skulle svimma, på riktigt. 
det var med nöd & näppe jag klarade mig, må jag säga!
nae, mer torktumlare åt folket!



Hur som, nu kikar jag på Jerry Springer & tar mig en macka + ett glas kall oboy. 
Inte alltför illa faktiskt. 
Ska snart ner igen & kirra med tvätten,
tror jag "bara" har 2 maskiner kvar att köra när jag går ner nu, puh! 
& ändå har jag inte känt några som helst bebis-på-g-känningar.
Nae, jag tror minsann att L har valt ett datum som L tänker dimpa ner på,
sen finns det inte ett piss jag kan göra åt det.
Vad tror ni?
Kommentarer
Postat av: Samira

Jag tror att bebis kommer på natten mellan torsdag & fredag! :) <3

2010-06-14 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!