kvällen

2010-06-06 |21:26:01
Jag tog en bild på magen förut idag,
för att se om den har sjunkit.
Men mja, vetihundan.
Har den det?
-------------
Tuffe är på sin favoritplats.
------------
Vi spelade Bingolotto med fru & Dejvid.
& nej,jag vann ingen miljon.
hm, måste ha fått fel lott!
-------------
Vi avnjöt det godaste som finns, mums!
Min nya favorit här, fairly nuts!
Helt galet god, rekommenderas varmt!!
nu har Fru&Dejvid åkt vidare, eftersom Fru ska upp tidigt imorgon.
Jag & D slappar i soffan, vi ska nog se någon bra film tror jag.
L rockade i magen förut & jag tror det var lite hicka också,
stackars liten, hela magen hoppar till för varje hickning.
Sötunge! <3
Kommentarer
Postat av: towis

svårt det där om den sjunker eller inte. vissa säger att min mage sjunkit men jag ser absolut ingen skillnad..

2010-06-06 @ 22:02:26
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Tess

Fin mage :)

Jag är gravid jag också, med mitt andra barn. Jag visade min sambo en bild på din bebismage och han trodde det va min :) haha.

Vi har likadan mage kan man säga hihi.



Lycka till med graviditeten!

2010-06-07 @ 07:19:15
Postat av: Tova

Åhhh, Fairly Nuts <3



Hehe, ja jag hade också planerat att ta lustgas och helst undvika epidrual. Men gissade på att det ändå skulle sluta med att jag tog all smärtlindring som fanns... är nämligen ganska smärträdd :P Just därför var det ju ganska ironiskt att det slutade med ingenting alls, haha!

2010-06-07 @ 13:34:54
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!