update

2010-06-21 |17:30:59
Besöket på BB gick finemangen,
dom kollade gulheten på Leo & den var oförändrad.
Det var tydligen bra, så hans värden var så pass låga att de låter gulsoten försvinna av sig självt.
mycket mat & ljus, löd läkarens ordination.
Sure, sa jag. Inte dra ner persiennerna & amma hela tiden, check!
Jag & Kikan tog sen en promenix runt hela staden kändes det som,
först till hamnen & sen upp till väster för att sen gå via öster hemåt.
Svullen taggboll? yes, men det var ändå skönt att röra lite på mig.
Leo sov hela vägen, den sötungen. 

Som ni såg på bilden så ligger Leo & D just nu i soffan bredvid mig & sussar båda två.
åh,dom är så fina tillsammans.
Min kärlek till D bara växer när jag ser hans kärlek till sin son,
det är så vackert på något sätt.

nu ska jag ta mig en kopp te,
känner mig lite urrig såhär på eftermiddagen.
snart kommer papsen förbi & kikar på sitt barnbarn,
vi får hålla tummarna att Leo är på bra humör & inte skriker då.
Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!