bildregn

2010-03-15 |10:39:41
igår städade vi i stort sett hela dagen,
utom en timme när jag lyckades somna i sängen som var full med grejer.
Ryggen gjorde om möjligt ännu mera ont när jag vaknade,
så vetihundan om det var värt det.
Hur som, det är städat & det känns fräscht här hemma igen!
Bara det får en att bli glad & lite småvarm.
En annan sak som får mig att bli varm i hjärtat,
är just vårat lilla/e hjärta
som numera väcker mig på morgonen med sparkar & buller där inne i magen. 
D känner det också, när han lägger handen på magen. 
Åh vad vi längtar efter dig! 

Här är lite bilder på det vi införskaffade på IKEA:


Sängen till bullen är bäddad & färdig,
den väntar bara på en bebis att lägga i den.

--------

Här är byrån som vi satte ett skötbordsunderlägg på,
den ska in i badrummet sen men den har bara inte kommit dit än.
På den står badbaljan som bara fanns i blått, & en blöjhink från babyland.
-------------
Kommentarer
Postat av: Rebecca

fint :)

2010-03-15 @ 11:14:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: 18 år och gravid

Gud vad härligt det ser ut :) Köpte ni lakanen på IKEA med? :) mycket fina!

2010-03-15 @ 11:44:30
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Fru

åh, vad jag längtar efter det lilla barnet!

jag ska lära hon/han allt jag kan:D

<3<3

2010-03-15 @ 16:03:18
Postat av: N I N A

ÅHHH va mysigt det ser ut, jag är inte ett dugg avundsjuk...humm... ;D

2010-03-15 @ 17:54:55
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!