farbrordoktorn

2010-03-17 |12:26:00
Imorse kl 9.15 hade jag en tid hos farbror doktorn.
Fick komma in vid 9.30
varför får man en tid när man ändå alltid får sitta & vänta i en kvart? 
Det borde stå typ "tid för läkarbesök 9.15, men kom till 9.30" på kallelsen. 

Hur som, han klämde & kände lite & sa hmm. 
Så det blev 4 veckors sjukskrivning till, alltså till den 16e april. 
känns faktiskt skönt, som en lättnad på något sätt. 

Sen åkte jag & D förbi jobbet,
där jag kirrade lite papper som nu ska postas till FK.
Efter detta åkte vi hemåt, & vi lagade vår specialité Pasta med Baconsås, det är det vi gör bäst!

Snart kommer Fru & Dejvid hitåt, hämtar upp mig efter som jag är invalid,
sen åker vi emot staden där Dejvid släpper av oss.
Där möter vi upp Lea+Lewis & Lindy, för lite fikatajm. 
Jag ska titta & gosas massor med lillpojken, åh vad mysigt!
Tänk att vi snart har en bebis vi också, vår bebis <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!