Gårdagen

2010-03-24 |10:43:01
Igår kom Erik & Kajsa över en sväng,
de lagade Enchilladas(?) till oss.
Hur gott som helst!!
Varken jag eller D hade ätit det förut,
& rackarns så gott det var!
Sen spanade vi på Wallander- Vålnaden,
som vi förstod ungefär 60% av eftersom resten var på helt obegriplig danska.
okej att man tycker danska är lite småsvårt ibland,
men det var helt galet grötigt & vi satt allihopa som frågetecken i soffan.
Vi gissade oss fram till vad dom sa & hade hyffsat rätt.

---------------
nu har jag & D ganska nyss ätit frulle,
hemmagjord varm choklad med mackor.
Mysigt & gott!

Bebisen rör sig massor,
det känns att det börjar bli trångt där inne i magen nu.
Imorse putade den ut rumpan/huvudet emot min hand & jag kände hur bebisen rörde sig från ena sidan till den andra. Det är hur häftigt som helst & jag älskar det!
längtar så enormt mycket tills bebisen är här, hos oss <3
Nej, nu ska jag ta tag i lite grejs som tex. fylla i & söka om havandeskapspenning.
får väl se hur det går, jag HATAR att fylla i massa konstiga papper.
Hrmpf.
Tjipp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!