Kvällsmys all by myself

2010-03-03 |20:17:25
Andra kvällen utan D,
fy sjutton vad tofflig jag är.

Jag tittar på tjejfilmer,
just nu är det Crossroads som gäller.
Go Brittan, go Brittan! 
Jag som är så snyftig kommer nog gråta floder ett par ggr.
Om ca en timme ska jag ta Sjjan in till stan & hämta D,
som kommer med bussen. 
För er som inte hänger med i svängarna så heter vår bil Sjjan,
efter sitt regnr. Eller, alltså, jag & Fru kallar honom för Sjjan.
Inte D, han suckar bara åt mig när jag säger det.
Men han suckar med glimten i ögat, tur det. 

Nu när L har fått sin groda,
så längtar jag bara ännu mer efter vår!
Jag tror han/hon känner det,
för det sparkas för fullt där inne.
nästan som om bebisen säger:
"Mamma,du måste hålla dig så jag blir färdigbakad här inne!"

105 dagar kvar <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!