tvättatvätta

2010-03-02 |13:15:25
idag kör vi lite tvättdag,
& hujedamej vad det behövs!
ska bli så skönt att ta på sig nytvättade kläder sen,
jag längtar! 

Snart ska jag köra D till bussen, får se hur det går med ryggen.
Sen är jag all alone i natt & kanske imorgon natt, buuh.
jag vet att jag alltid tyckte det var så löjligt med tjejer som inte kunde sova utan deras pojkvänner,
men fy sjutton vad jag har förändrats. Jag är numera värst tror jag.
Så det blir nog en & en annan hormon-tår ikväll,
tur att jag har monsterkatten twoface här hos mig.
Ikväll tänkte jag göra en god kyckling/pasta-sallad till mig, med en hemmagjord vitlökssås.
låter det gott eller låter det gott?
Mhm, i know!

Nu håller jag alla mina tummar & tår för L,
& önskar all lycka till! <3
Kommentarer
Postat av: lillprincis

Hej :) jag e den första som kommenterar de här inlägget . ett + till mig x) jag tycker om att läsa din Blogg xD läser varje inlägg , haha.

ni får ta o komma till Bettna nån dag.. ja behöver lite "tjej" sällskap bland alla syskon , haha :)

o lycka till med salladen sen :D

Kram på dig sötan :)

2010-03-02 @ 14:42:05
URL: http://amandaprincis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!