Dagen

2010-05-16 |21:21:33
Dagen har bestått av fika & gå på stan-mys med Ews & Joy,
otroligt mysigt & välbehövligt.
Inhandlade en kortärmad mammaklänning, det sved rejält i plånboken men det behövdes verkligen.
Känner mig om möjligt ännu större nu, hoppas så innerligt att tiden går undan nu! 

Efter Mamsterdejten blev det upphämtning av Erik,
vi åkte hem till honom & kikade på tv.
Sen åkte han & handlade lite, för att sen laga mat & kirra efterrätt till oss båda.
Tummen upp för det! (Se bilderna).
Vi spelade bingolotto & var skitnära att vinna en ny lott, men icke.
Istället vinner bara gamla pensionärer, som förmodligen redan har madrassen fullproppade med pengar.
Bitter? jag? P A H !
Har precis kommit hem nu,
ska kika på Wallander & gosa med en övergosig Tuffe som varit home alone idag.
Snart kommer D hem också, han har jobbat 12 timmar i dag stackarn,
han ska få massor med pussar när han kommer hem <3.
Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

SV: Tack för din fina kommentar!

Haha, njee jag har en del bristningar.. på höfterna och under naveln. Jag har laddat upp någon bild där man ser de extra bra tidigare har jag för mig :)

Men ingenting jag oroar mig över, tycker de är lite mysiga.. speciellt de på höfterna .. ser lite coola ut haha!

2010-05-16 @ 22:27:25
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!