Dags att

2010-05-31 |22:41:43
tänka på refrängen,
som alla gamla tanter & gubbar säger.

D har kommit hem från sin fotbollsmatch,
dom loosade tyvärr men inga sura miner för det.
Jag tog en aplång promenix på ca 50 meter,
till coop nära för att köpa lite mjölk.

nu kikar vi lite på tv'n,
& jag börjar känna mig riktigt sömnig,
så det blir nog att hoppa i sängen snart.
(okej, inte hoppa, snarare dunsa/rulla/pladaska..)
L trycker neråt, det är som om L inte förstår att det inte är öppet där än ;)
Nej, nu sova!
Tjingelingen!
Såhär snygg är jag när jag sover,
med en gigantisk mage,
en kudde mellan benen & diverse vätskefyllda kroppsdelar som mest ser asfeta ut.
Jag gillar't inte, men det kan vara skoj att se tillbaka på de här bilderna sen när allting är klappart & klart.
Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D Lycka till med barnet! :D

2010-06-01 @ 00:31:51
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: jossan

Det är bra att det trycker neråt.. Hoppas att du slipper gå övertiden!! rör mycket på dig nu

2010-06-01 @ 08:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!