hallonbladste - check!

2010-05-12 |14:11:24
Nu har vi inhandlat hallonbladste,
så jag hoppas att det sätter igång saker & ting lite smått.
Dock inte för mycket, för jag vill ju såklart att bebis ska vara redo för världen när den ska ut.
Men ändåå, jag blir himla glad om vi slipper vänta tills den 16e juni.
Just nu står te't på svalning, det skulle dra i 5 minuter men jag väntar nog lite längre eftersom det är apvarmt!
Det luktar himla gott iallfall, bra det. 

Det börjar gå upp för mig mer & mer, vi ska få en bebis.
Ett litet liv ligger där inne i min mage, en liten människa.
En liten människa med ett litet hjärta som slår,
det är helt overkligt! 
Längtar så enormt mycket, snart snart snart!


& Snart kommer fru förbi,
vetihundan vad vi ska hitta på eftersom hon är sjukis.
Jag är himla sugen på att baka något gottigt,
men kommer inte riktigt på något. 
förslag?
Nej, nu har nog te't svalnat,
så here we go!
Kommentarer
Postat av: 19 år och gravid i vecka 37

Ja det är overkligt! Vi får se om de där tet fungerar, vissa säger att de gör de vissa inte, men jag tror ändå att bebisen kommer ut när den är redo :P vet ej om te gör så mkt :P haha men man kan ju hoppas!

2010-05-12 @ 14:48:59
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!