Mera pics

2010-05-19 |22:43:58
Jag kom på att vi brukar ju ta magbilderna med digitalkameran,
det blir så himlans mycket bättre bilder då ju.
Så här kommer några helt färska bilder på le stomach,
som idag fyller 36+0 veckor.
Så vad tycker ni, någon skillnad sen förra veckan?
Jag inbillade mig att magen hade sjunkit,
men icke då!
Magen blir däremot rundare & rundare,
plus att min navel snart pekar utåt haha!
nu blir det att sussa,
imorgon blir det finbesök av Kikan & Guttson.
Det blir mormors-fika & grillning på balkongen.
mysdag alltså! 

Tjingeling !
Kommentarer
Postat av: Tess

Mysig blogg du har måste jag säga :)

Jag tycker att magen har växt mera sen förra veckan :) Du har en söt mage!

2010-05-20 @ 06:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!