Mysdag

2010-05-29 |12:59:47
Idag är det lördag,
solen skiner & det regnar om vartannat.
Härligt väder alltså.
Jag ska försöka trycka ner mina vattenballonger till fötter i mina tygskor,
men antar att det får bli flipflopsen idag igen.
jag bor numera i dom, inte alltför roligt tyvärr.
Jag dregglar efter alla skor på stan,
nästa månad ska jag unna mig ett par fina ballerina & kanske ett par gladiatorsandaler.
Om jag har fått bebis & fossingarna ser normala ut igen, dvs.
Nu har D varit en händig karl & kirrat vår Boxer,
så nu har vi typ en miljard kanaler.
(okejdå, typ 36 men ändå!)
Allt är bättre än 1,2,4 & 6an. 
I-landsproblem,javisst.
D ska åka till jobbet nu & jag ska hoppa in i le shower,
senare blir det en fikastund på staden med bejbsen.
Då får jag kika på nyaste tillskottet Billy.
Pagen-Lindas söting till son, som idag fyller en vecka.
Åh, jag ska lukta på honom,
för bebisar luktar ju så galet gott!
Längtar så otroligt mycket tills vår skruttunge,
jag vill lära känna det lilla livet som gömmer sig där inne i magen.

Nej, duschen var det!

Ha en fin lördag alla där ute! :)
Kommentarer
Postat av: Isabel

Nu är det ju inte många dagar kvar till han tittar ut :)

2010-05-29 @ 17:08:21
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!