Nighty

2010-05-20 |22:49:25
Nu är jag helt galet tröttmössa,
men vi får väl se om jag lyckas somna.
D jobbar & kommer hem om ca 1 timme,
så jag lär väl inte somna förräns då.
Har en förmåga att inte kunna sova utan honom,
toffel som jag är.
Laddar-sladden till min dator är kaputt - totaltrasig,
så no more laptop för mig fram tills D är snäll & lagar den eller tills jag införskaffar en ny.
Tråktråk, jag kommer sakna min älskade dator med ett rött streck genom skärmen.

L rockar som sjutton i magen & det syns att det är riktigt trångt där inne,
stackars liten. Bäst att komma ut snart, tycker jag.
Fru har ju tillochmed lockat med godis, så snart borde det hända grejer tycker jag!
Vi ska till bm på måndag, då kan jag prata av mig lite om min enorma längtan efter L.


Tuffe är på röjhumör, så jag antar att det slutar med att hon får sova inne på toan.
(djurplågeri you may say? NJA, den katten är förjävlig & förtjänar att vara där ibland..)
GODNATT!
Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Hej! Fina magbilder från v. 24 till nu! Hade också gjort något liknande men lyckades stänga ner allting haha!



Vet ni könet på beben? försökte leta mig fram men hittade inget buh!

2010-05-21 @ 22:21:03
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!