S O L

2010-05-22 |21:16:44
Åh vad skönt väder det har varit idag,
helt perfekt faktiskt.
Solen har skinit & det har kommit små brisar precis när man tänker "nejnuäreförvarmt!".
Otroligt skönt alltså!
Dagen har spenderats tillsammans med Johnne,
det var himla trevligt att catch up efter alla år.
Det blev glass i hamnen & sen njuta av solen på vallarna.
Sen blev det färd emot Bettna,
där vi grillade & satt ute ända tills vi ganska så nyss åkte hemåt.
Mysigt, må jag säga. Det är så härligt att umgås med den familjen,
dom är så många & så fulla av liv. 
Det gör att jag längtar om möjligt mer efter vår L,
snart är det dags att komma ut tycker jag.
Fastän det är ett par veckor kvar till beräknad,
& sen kan man ju såklart gå över tiden.. puh!
Nej, håll tummarna för att L vill ut tidigare,
helst nästa vecka tack.
Justja, en miljard lycka till,
till Pagen & Emanuel som håller på att få bebis.
Efter hundra år, eller 13 dagar, övertid så verkar det som om bebis vill ut.
Håller tummarna stenhårt för er nu! 
Vinkade till&med till sjukhuset när vi åkte förbi påvägen hem från Bettna.
Nu blir det att fortsätta njuta av mitt fotbad samtidigt som D försöker fixa sladden till min älskade dator.
om han lyckas blir det snart bilder från dagen.
Om inte, well, då får dom så gott ligga  kvar på mobilen några dagar till.
Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!