VAAAAAAARMT

2010-05-15 |14:10:44
det tog min ungefär en halvtimme att välja kläder förut,
när jag skulle ut & ta en glass med Sis. 
Jag prövade igenom ungefär ALLT i garderoben,
men självklart kan en valross som jag själv inte ha ett piss.
Det slutade i strumpbyxor som åkte ner & satt åt, ett långt vitt linne & en blå oversizetshirt över det.
Det där med oversize kan vi i och för sig stryka, eftersom den satt som ett korvskinn.
detta resulterade i att tröjan åkte upp & alla som såg mig även såg halva min helt enorma häck.



På den korta promenixen till hamnen var sammandragningarna många, sjukt många & jag blev svimfärdig ett antal ggr. Inte roligt någonstans faktiskt, nu börjar jag bli ruggigt trött på att vara svullen & tjock. 
Hoppas verkligen den återstående tiden går undan nu, för jag orkar snart inte mera.



nu har jag kommit hem & precis tagit en kall & skön dusch,
& nu ska jag försöka hitta några kläder jag kan ha på mig som inte skaver/sitter åt/gör mig ännu fetare,
lättare sagt än gjort alltså.


ska försöka locka in frugan till staden, 
& se om jag kan hitta någon mammaklänning till en billig peng,
för nu är jag ruggigt trött på att behöva dra ner alla kläder & må psykiskt dåligt över hur jag ser ut i allting. 
(plus att jag töjer ut mina vanliga kläder, så undrar hur dom sitter sen?)


nu, ett glas kallt vatten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!