fars dag

2010-11-03 |11:12:32
Ja, herrejösses.
För bara någon vecka sen så slog det mig att det är Fars Dag snart.
Och nu är ju D en Pappa, så klart han ska få något litet av Leo.
Men vad?
Som om det inte är svårt nog att hitta något i julklapp/födelsedagspresent till den där D,
nu ska man komma på en Fars Dag-present också.
Alla förslag mottages tacksamt!

----
Imorgon, imorgon, imorgon.
Shiet,  jag tror att Bob & Bobbert har slagit sig ner i min mage.
(Ni vet dom där tecknade vita kaninerna som trollade när man var liten?)
Håll alla tummar & tår för mig,
beroende på hur det går så berättar jag imorgon vad det är för något.
Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har beställt en mugg med en bild på Emma till fars dag. Kan hennes stolta pappa ha på jobbet =)

2010-11-05 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!