kattbur-bort

2010-11-07 |15:33:26
Jag & D har varit himla händiga & tagit bort den skitfula kattburen som har förpestat vår balkong ända sen vi flyttade in här i maj.
(jädrans,vilken lång mening!)

Nu varvar vi ner medans Leo sover,
snart ska vi åka emot Mkp & därmed Leos mormor&morfar.
På tisdag åker dom till Thailandet i ett halvår,
vi är inte alls avundsjuka, inte alls!
(Obs, ironi i allra högsta grad!)

Nu ska jag smutta på mitt Yogi-te som luktar jul,
jag har redan börjat längta lite smått.
Ha en fin lördag alla ni där ute!
Kommentarer
Postat av: Betty

Mina familj är ju också i Thailand nu, jag är ju inte lite avundsjuk

Men går man i skolan så gör man:(

2010-11-07 @ 18:12:56
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma till William

Svar: aw tack så mkt, vad glad jag blir att du säger det, magen går tillbaka ganska bra men jagdröjer kvar med min dubbelhaka, haha den har gått ner mkt men hade aldrig ngn innan och de stör mig, menmen den går väl bort så smånigom den med!

2010-11-07 @ 21:43:17
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: 19 år och mamma till William

Svar: aw tack så mkt, vad glad jag blir att du säger det, magen går tillbaka ganska bra men jagdröjer kvar med min dubbelhaka, haha den har gått ner mkt men hade aldrig ngn innan och de stör mig, menmen den går väl bort så smånigom den med!

2010-11-07 @ 21:43:19
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag har faktist erbjudit Leo att följa med han får plats i mitt handbagage

2010-11-08 @ 15:34:07
Postat av: N I N A

Men du skulle väl åka nu i jul också?

2010-11-08 @ 17:05:53
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!