sjukstuga

2010-11-22 |12:33:54
Leo börjar bli varm & är snorigare än någonsin,
nu har han börjat hosta massor också.
Usch, lilla killen.
här kommer ett underbart bildregn från de senaste dagarna;
mysstund med pappa D på morgonen
------
En buskille som har tagit av sig ena strumpan, haha ser ni hur oskyldig han är?
-----
Leo kör lite bil, wroooom!
----
Mamma märy & mitt hjärtegull <3
--------
Tant Sässie leker med lilla grisen
----
En tröttmössa i vagnen, ser ganska så skönt ut måste jag säga ;)
------
pappa D & Leo kör bil-spel hemma hos Sasse&Josse&Elise .
---------
En sjuk,men ganska glad just nu, liten gris.
-------
Nu har Leo äntligen somnat en stund i sin säng,
som jag har lagt handukar & kuddar under huvudänden på madrassen.
(gud,vilken konstig meningsuppbyggnad det där blev?)
Så jag väljer mellan att hugga tag i disken,
eller att ta mig en lur jag med.
Det lutar åt det senare faktiskt,
man får ta den sömnen man får tror jag nog.

imorgon är det jobb-time igen!
det slog mig förut,
när jag pratade med min kära mamsing på Skypen,
att jag jobbar ju faktiskt som en halvtid just nu.
& det känns faktiskt jättebra!
Kan man inte alltid få göra det?
(fast jag vill såklart få heltidslön, höh..)
Kommentarer
Postat av: tant säs

Tack för mysiga dagar my märy! Tycker om dig och sötLeo väldans mycket :* Puuusss <3

2010-11-22 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!