Fredagen = svampplockning!

2010-10-09 |16:28:35
Frugan var superladdad, hon hade tillochmd knutit ryggsäcken som en äkta skogsmulle!
--------
Jag & Leo var lite smågalna,men sjukt taggade för svampplockning
-----
Vi plockade & plockade, letade & letade.
-----
Tillslut hittade vi både vanliga & trattiga kantarellisar!
-----
En halvfull påse..
-------
En nästan-full påse!
----
mina finaste killar någonsin,
herrejösses vad jag älskar er !
--------
det blev massor med svamp,
mest trattisar.
Vi åt upp mer än hälften i vår otroligt goda svamprisotto som vi gjorde kvällen till ära.
mums,mums & mums!
Kommentarer
Postat av: Hannah

Du har en helt otroligt söt son! :)

2010-10-09 @ 19:20:52
Postat av: Rickard

Du "äger" en så sjukt söt pojke som jag bara måste få träffa snart! Jag fundrar på att försöka lura med Sara hem om några veckor. Måste ses då, men får se hur skola osv ser ut! =)

Saknar er massor!

Kramar i mängder!

2010-10-17 @ 02:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!