mamma-poäng

2010-10-03 |12:11:05
Jag fick för mig, poff&pannkaka, att jag ska nog baka bröd idag.
Sagt & gjort,jag hittade ett recept som inte såg alltför avancerat ut.
(Bilderna på brödet vägde nog in lite också, det såg sjukt gott ut!)

Så, just nu jäser min bröddeg. Ciabatta-bröd är det tänkt att det ska bli, mums!
(Nej,inte bakmix, jag gör det på RIKTIGT)

Så, här kommer ett litet bildregn från morgonen ;
Leo är en liten snyggve
-----
Jag & Grisen <3
--------
En morgonmysig liten kille, som gärna håller i mammas finger.
-------
nu jäklar, ska här bakas!
--------
Såhär snygg är jag precis just nu.
Hoppade snabbt in i duschen medans Leo sover, man får passa på!
-----
Idag blir det att mumsa mitt nybakade bröd sen med en kopp te,
för nu är jag helt igentäppt igen. Hu!
Leo snorar mer än vanligt, stackars lilla killen :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!