Turen bara fortsätter!

2010-10-12 |09:41:47

För någon/några dagar sen så gick min laddningssladd till min älskade bärbara dator sönder,
poff&pannkaka sa det bara.
En ny kostar 600 & då vetihundan om det inte är bättre att vänta & köpa en sprojlans ny laptop eftersom jag har haft den jag har ända sen tidernas begynnelse.

Dagen efter att datorn sa godnatt,
så gjorde min telefon detsamma.
Usch nu är jag så himla trött på den där telefonen,
det är nog femte gången den bara dör & går inte att starta om/ladda eller någonting!
Så, nu är jag datorlös & har min skitkassa telefon som jag hade förut.

Alltså, jag har i-landsproblem. Jag vet. Men ändå, det är otroligt irriterande att vara utan sina bekvämligheter.

-------
Hur som, igår plockade vi svamp med Frugan igen. Vi hittade inte lika mycket som sist, men lite trattissar åkte med hem iallafall. Vi hade med oss varm oboy i termos & fikade inne i skogen, himla mysigt i say!
När vi kom hem tog jag & älsklings-grisen ett bad, vi plaskade & hade jätteskoj tills grisen ville upp.

Idag blir det förhoppningsvis lite träning på Friskis, den här jäkla degmagen ska bort nu!
Innan den eventuella träningen blir det mys&häng med tjejerna (+ bebisar ).

Ha en fin tisdag!



Kommentarer
Postat av: Fina Frun

lycka till med träningen!

2010-10-13 @ 04:19:49
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
Postat av: Isabel

Förstår precis hur du känner. Jag känner det nästan som att hela min värld går under om min dator eller telefon skulle gå sönder. Min telefon är länken till min sambo om kvällarna/nätterna när han jobbar och datorn är ju nästan ett måste för att kunna fördriva lite tid när barnet sover osv.. Tur jag har en sambo som kan fixa datorn åt mig ifall det skulle hända nåt, men ändå förjävligt när de bara går sönder för ingen anledning!

2010-10-13 @ 10:36:21
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!