Leo 3 månader!

2010-09-16 |14:28:04
kan ni förstå,
att vår älskade lilla gris,
redan är 3 månader?
Jag kan knappt fatta det,
för 3 månader sen vaknade jag på morgonen av värkar & ca 12-13 timmar senare kom Leo ut.
tänk att det har gått hela 3 månader sen jag & D äntligen fick se vår gris för första gången.
Det är så surrealistiskt att ens tänka det, att Leo var i min mage.
Skumt det där.

Här kommer lite bilder på underverket ,
tagna nu i dagarna ;
Leo hjälpte mamsen när hon städade
-------
En väldigt trött Leo i soffan igår, han somnade sittandes med sin snuttefilt
---------
En jätteglad liten gris! <3
------

Grattis, älskade son,
nu är du en stor kille!

Mamma & Pappa älskar dig mest av allt i hela världen!
Kommentarer
Postat av: Catrin

Grattis på 3 månadersdagen leo!! :) Kram

2010-09-16 @ 19:00:55
URL: http://catrinwarg.blogg.se/
Postat av: Tina Ericsson

Mormor älskar också den lille gullegrisen

2010-09-17 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Maria
Ålder: 23, född 89
Bor: Nyköping
Civilstånd: Förlovad med D sen 17/12-2011
Familj: Sonen Leo tillsammans med D, Lillebror bakas i magen & beräknas 16/1-2013
Gör: Studerar till förskollärare


Jag är helt klart en såndär tjej som folk suckar lite åt ibland, jag är otroligt klantig av naturen & skrattar ofta aningens för sent efter ett skämt. Men hey, that's me!

Här får ni följa mig i min vardag som består av pinsamheter,lite recept då jag älskar att laga mat/baka, lite djupare funderingar men också mycket om min underbara familj som jag älskar mer än allt annat.

Enjoy!